شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره با بهترین کیفیت در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره با بهترین کیفیت در قم
پنج شنبه 13 مرداد 1401 ساعت 12:52 | بازدید : 128 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره UPVC محصولی مدرن است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. این محصول ساخته شده از نفت خام است و در برابر تغییرات گرما و سرما، مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد. در این متن به انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC می پردازیم و اطلاعات کاملی در این مورد به شما خواهیم داد.

انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC

مارک های مختلفی از پنجره ی دوجداره که دارای ویژگی های مخصوص به خود است، وجود دارد و قیمت های متفاوتی دارند. پنجره دوجداره دارای برند های مختلفی است و مهم ترین ماده مورد استفاده در آن، پروفیل است. پروفیل ها، مارک های مختلف و متنوعی دارند.

انواع برند معروف پنجره دوجداره UPVC



   ویستابست

    وینابست

    وین تک

    هافمن

  

سه مارک پروفیل ویستابست، وین تک و وینابست بیشترین تقاضا را دارند که در عواملی متفاوت هستند. این عوامل شامل ضخامت دیواره ی خارجی، تعداد حفره ها و ... است.

پنجره دوجداره upvc وین تک


پنجره ی وین تک تحت استاندارد RAL آلمان تولید می شود و جز بهترین پنجره های دوجداره ی موجود در بازار است. در و پنجره یو پی وی سی این شرکت، بیشترین سطح مقطع را دارد و تعداد حرفه های بیشتری نسبت به باقی شرکت ها دارد. بیشترین مقاومت در پنجره های دوجداره ی این شرکت دیده می شود و همچنین در برابر صدا و حرارت عایق خوبی هستند. اگر به دنبال پنجره های ضد آتش با کیفیت هستید، وین تک پیشنهاد می شود. وزن پروفیل محصولات این شرکت در مقابل رقیب خود، شرکت ویستا بست، کمتر است. محصولاتش در کیفیت ها و اندازه های مختلفی قابل عرضه است که باید دقت کرد.

پنجره دوجداره upvc هافمن

از لحاظ محل نصب پنجره دوجداره و کیفیت پروفیل، انتخاب بهتری خواهید داشت. محصولات شرکت هافمن یکی دیگر از پروفیل های با کیفیت در تولید انواع مدل پنجره ی دوجداره است. همچنین در اندازه ی ضخامت پروفیل با شرکت وین تک برابری می کند. در برابر صدا و حرارت هم عایق مناسبی هستند.

پنجره دوجداره upvc ویستابست


یکی از مارک های قابل اعتماد که کیفیت خوبی دارد، پروفیل ویستا بست است که در دو نوع سری 60 و سری 70 تولید می شود. محصولات این شرکت در مقایسه با دو شرکت هافمن و وین تک، در موارد وزن پروفیل و ضخامت دیواره ی خارجی بیشترین مقدار را دارد. همچنین به تبع، قیمت گران تری دارند. متریال شرکت ویستا بست هم دارای استاندارد RAL آلمان در محصولات پنجره ی دوجداره ی خود هستند. از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و حرارت، قابل قبول هستند. همچنین بهترین شیشه های نشکن و ایمن توسط این شرکت ارائه می شود. محصولات پنجره های دوجداره ی این شرکت در کیفیت ها و اندازه های متفاوتی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. اگر به دنبال پنجره ای با ابعاد استاندارد هستید که کاملا عایق باشد و کیفیت بالایی داشته باشد، که از لحاظ قیمت هم مناسب باشد، پنجره ی دوجداره ی ویستا بست پیشنهاد می شود.

تاثیر برند بر کیفیت پنجره دوجداره

برند ها در واقع یک هویت به پنجره می دهند . پشتوانه وضمانت کیفیت یک محصول به طور چشمگیری به برند و شرکت سازنده آن وابسته است .
برندها شناخته شده در این حوزه با سالها تلاش و جلب رضایت مشتری به این درجه رسیده اند . همچنین نوع خدماتی که به مشتری ارائه داشته اند نیز به بهترین شکل ممکن بوده است .
شما برای انجام یک خرید عالی در مرحله اول باید برند ها و مشخصات کامل محصولات این شرکت ها را داشته باشید و با مقایسه آن ها با یک دیگر انتخاب درست را انجام دهید . هر شرکت سازوکار مختص به خود را در تولید و نصب پنجره دوجداره دارد که ممکن است با سفارش شما همخوانی نداشته باشد . پس این نکته را حتما مورد بررسی قرار دهید .

مساله بعدی در انتخاب برند ، بررسی صحیح و اصولی شما از نیازتان در رابطه با پنجره است .یعنی شما باید به طور دقیق نیازتان را بررسی کنید و دقیقا بدانید که پنجره را برای چه منظوری سفارش میدهید و در چه مکانی برای چه کارایی نصب می کنید . بسیار این فاکتور بسیار مهم است . مثلا پنجره کشویی بسیار مناسب است برای محیط هایی که فضای کافی را برایث باز و بسته دن پنجره ندارند.


معیارهای انتخاب بهترین پنجره دو جداره

انواع پنجره‌های دوجداره آن‌قدر زیاد و متنوع هستند که اشخاص برای انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شوند، پیش از آنکه بدانید بهترین نوع پنجره دو جداره برای شما چیست، بهتر است اطلاعات کافی در مورد متریال و نحوه کارکرد آن داشته باشید تا با دید بازتر و بیشتری نسبت به انتخاب یک دریچه دو جداره اقدام کنید.

پنجره‌های دو جداره قاب‌هایی از جنس آلومینیوم یا UPVC با دو صفحه شیشه مجزا هستند که بین آن‌ها فاصله 12 الی 16 میلی‌متری وجود دارد. این شکاف بین دو صفحه معمولاً با گاز آرگون پر می‌شود. دور شیشه‌ها توسط لایه‌ای به اسم اسپیسر که با ماده جاذب رطوبت یا سیلیکاژل پر شده، جهت حفظ فاصله بین آن‌ها احاطه و از نوارهای EPDM برای درزبندی در برابر هوا و آب به کار می‌رود.

این پنجره‌ها ضمن تفاوت در پروفیل و فریم در طیف وسیعی از سبک و مدل تولید می‌شوند که برای انتخاب بهترین، باید معیارهایی همچون موارد زیر را باید برآورد کنید :

    میزان مقاومت در برابر گرما
    میزان عبور نور
    مقدار نشت هوا و آب

کارآمدترین نوع پنجره از نظر انرژی، شیشه‌های دو جداره با نشر کم نور است. در آن یک لایه نامرئی اکسید فلزی در پانل داخلی به کار رفته تا ضمن اجازه عبور نور و گرما به درون، مانع خروج آن به بیرون گردد و به واسطه به کار گیری گاز زنون، آرگون یا کرپتون بین دو ورقه شیشه، بهره‌وری انرژی تا 20 درصد افزایش یابد. به علاوه برای افزایش حداکثر بهره‌وری به دنبال پنجره‌ای باشید که حاوی کمترین میزان فلز باشد چون فلزات رسانای خوب گرما بوده و به راحتی آن را از خود عبور می‌دهد. گرچه با به کارگیری سایر متریال به خصوص در پنجره‌های آلومینیومی این ضعف پوشش داده شده است و مشکلی وجود ندارد.

 

قیمت پنجره دوجداره

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح الی 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 24
:: بازدید سال : 269
:: بازدید کلی : 269